.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در نامه صریح به ضرغامی عنوان شد:
اعلام آمادگی محسن رضایی برای مناظره با موسوی و احمدی نژاد
به منظور شكل گيري يك رقابت سالم و واقعي و تحرك انتخاباتي ، مناسب است ترتيبي اتخاذ فرماييد تا نامزدهاي انتخاباتي با شركت در ميزگردهايي در معرض پرسش هاي علمي و فني قرار گيرند و مهمتر آنكه مناظره هايي بين آنان برگزار گردد تا افكار عمومي هر چه بيشتر با برنامه‌ها و ديدگاههاي نامزدها آشنا شوند

محسن رضایی، نامزد ریاست جمهوری دوره دهم در نامه صریحی به رییس سازمان صداوسیما برای مناظره با موسوی و احمدی نژاد اعلام آمادگی کرد و عدم برگزاري مناظرات تلويزيوني در انتخابات رياست جمهوري را ظلم بزرگي به مردم و تصميم گيري ملي دانست.

در این نامه که نسخه ای از آن در اختیار رسانه ها قرار گرفته، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از این که در فرصت كم باقی مانده به روز اخذ راي هنوز تحرك لازم در صدا و سيما مشاهده نمي شود، به شدت انتقاد کرد.

متن نامه دکتر رضایی به ضرغامی به این شرح است:

برادر ارجمند جناب آقاي مهندس ضرغامي
رياست محترم سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران

با سلام و احترام؛
صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران نقش مؤثري در پيروزيهاي ملت ايران در طول انقلاب و دفاع مقدس داشته و در سابقه خود، فعاليت هاي درخشاني در ترغيب، تشويق و اطلاع رساني در عرصه انتخابات و بويژه انتخابات رياست جمهوري دارد.

جنابعالي واقف هستيد كه تقويت و تثبيت نظام جمهوري اسلامي به اجزاء آن از جمله مردمسالاري ديني ارتباط دارد كه اين مهم از طريق حضور با شكوه مردم در صحنه انتخابات دست يافتني است. رويه هميشگي صدا و سيما، آغاز فعاليتهاي چشمگير رسانه اي براي برگزاري شكوهمند انتخابات از چند ماه قبل از تاريخ انتخابات بوده است ليكن در شرايط فعلي با وجود آنكه فرصت كمي به روز اخذ راي باقيمانده هنوز تحرك لازم در صدا و سيما مشاهده نمي شود.

نكته ديگرآنست كه عدم برگزاري مناظرات تلويزيوني در انتخابات رياست جمهوري، موجب فقدان شفافيت و اطلاع رساني كامل است كه ظلم بزرگي به مردم و تصميم گيري ملي به حساب مي آيد.

لذا به نظر مي رسد به منظور شكل گيري يك رقابت سالم و واقعي و تحرك انتخاباتي ، مناسب است ترتيبي اتخاذ فرماييد تا نامزدهاي انتخاباتي با شركت در ميزگردهايي در معرض پرسش هاي علمي و فني قرار گيرند و مهمتر آنكه مناظره هايي بين آنان برگزار گردد تا افكار عمومي هر چه بيشتر با برنامه‌ها و ديدگاههاي نامزدها آشنا شوند.

اينجانب براي برگزاري مناظره با هر سه نامزد انتخاباتي به ويژه آقايان موسوي و احمدي نژاد اعلام آمادگي مي كنم. اميدوارم رسانه ملي در انجام وظيفه خطير اطلاع رساني ، علي‌الخصوص در شرايط حساس فعلي بيش از پيش قرين توفيق باشد.
محسن رضايي


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سما 15 ارديبهشت 1388
آقاي محسن رضايي بايد قدر خود را مي دانستند، به شما اطمينان مي دهم متاسفانه يا خوشبختانه احمدي نژاد اين بار هم اين كرسي مهم كشور را از آن خود خواهد كرد، اما با آمدن آقا محسن شايد در تعداد آرا تغييري صورت پذيرد و يا نهايتا به دور دوم كشيده شود ولي در نهايت احمدي نژاد رييس جمهور خواهد شد....... البته بر اساس تحليل وقايعي كه در جامعه ( نه يك شهر يا استان خاص بلكه از خيابان فرشته و تجريش و بالا شهر تهران گرفته تا كور دهات سيستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبي و ...) رخ مي دهد مشخص است كه احمدي نژاد مجددا پيروز انتخابات خواهد شد..... حتي مقامات غربي و اسراييل نيز نتوانستند اين نتيجه گيري را پنهان كنند و گهگاهي در لابلاي حرفها، كنفرانس ها و سخنراني هايشان به آن اذعان مي كنند. نكته جالب و در عين حال تاسف بر انگيز اين است كه وقتي اين نتيجه گيري و تحليل در هر جايي ( بخصوص در بين دو جريان) ارائه و نتيجه آن گفته مي شود سريعا اين جمله را به گوينده تحويل مي دهند كه ( .... پس آرا دستكاري شده و از قبل نتيجه اش مشخص است !!!!!‌؟؟؟)
با اين نتيجه گيري بايد اذعان كنم آقا مجسن رضايي شايد بر اساس تكليفي كه خودش احساس كرده وارد اين ميدان شده اند و اگر نتوانند در انتخابات نتيجه بگيرند( كه احتمال آن زياد است) چيزي از ارزشهايش نمي كاهد... خدمات آقا محسن در ايام دفاع مقدس و هدايت و فرماندهي سپاه پاسداران در آن شرايط سخت چيزي نيست كه بتوان به راحتي از كنارش گذشت......
در حال حاضر تحليل اقدامات احمدي نژاد هم به صلاح نيست چرا كه اگر بخواهيم خدمات شبانه روزي و طرح هاي بلند مدت ايشان و ديگر كارهاي مثبتشان را بر زبان بياوريم بلافاصله بحث سيب زميني و پرتقال وارداتي و ...... مطرح مي شود و بايد نظرات و حرف هاي ديگري رد و بدل شود، بنا بر اين فقط صبر مي كنيم تا ببينيم چه پيش خواهد آمد!

س 14 خرداد 1388
ای کاش احمدی نژاد وموسوی شعور انتخاباتی داشتند!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.